Forum

Moderiert von:
Forum Index
Off Topic
     Allgemeines
     Hvor er det beste stedet å campe i Stockholm?
Hilfe anzeigen
Hilfe anzeigen

Autor Druckerfreundliche DarstellungHvor er det beste stedet å campe i Stockholm?

Unregistrierter Benutzer

Geschrieben: 29.03.2025 15:19

Jeg prøvde å campe nær Stockholm i fjor sommer, men det ble en total fiasko. Hadde sett ut en fin plass nær en innsjø, men det viste seg å være myggens hovedkvarter. Teltet mitt var som en sveitserost etter første natta, og alt utstyret var **beep**tig på grunn av den høye luftfuktigheten. Skulle gjerne hatt en campingplass med gode fasiliteter, men fortsatt naturnært. Noen som har erfaring med camping i Stockholm og vet om et bedre sted?

Zitieren Druckerfreundliche Darstellung nach oben

Unregistrierter Benutzer

Geschrieben: 29.03.2025 15:33

Åh, jeg kjenner den følelsen! Prøvde også en "villcamping" første gang, og det var et mareritt. Men jeg fant senere ut at det finnes mange gode campingplasser i nærheten av byen som gir både natur og komfort. Hellasgården er et bra valg – du får tilgang til dusjer, kafeer og samtidig flott natur. Flatenbadet er også digg, spesielt om du liker å bade. Ta en titt på denne oversikten over camping i stockholm for å finne noe som passer deg!

Unregistrierter Benutzer

Geschrieben: 29.03.2025 16:28

Jeg foretrekker å campe på steder med færre folk, der du faktisk kan nyte stillheten. Mange campingplasser er nesten som små byer, og det blir for mye bråk for min smak. Jeg pleier å dra litt lenger ut i skjærgården eller finne mindre kjente plasser i skogsområdene rundt Stockholm. Da får jeg den ekte campingfølelsen uten at det føles som en feriepark. Handler jo litt om hva du er ute etter – vil du ha natur eller bekvemmelighet?

sortieren nach

Hilfe anzeigen
Hilfe anzeigen
Vorheriges Thema:  Wie Nutzerbewertungen die richtige Entscheidung erleichtern

Gehe zu:

Benutzername:

Sicherheits-Code
Sicherheits-Code
Neu laden